Mitä tarkoittaa 30 päivän avoin kauppa?
Ongelma
Mitä tarkoittaa 30 päivän avoin kauppa?
Ratkaisu
Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi laitteeseen, sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa se.
Palauttaaksesi laitteen, sinun tulee olla 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta yhteydessä Asiakaspalveluumme saadaksesi tarkemmat ohjeet palautusta varten. Voit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - pe klo 9:00 - 16:00) tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta.
Mikäli palautat tuotteen 14 päivän sisällä, hyväksymme palautuksen myös mikäli laitetta on testattu. Tämän jälkeen hyväksymme vain avaamattomassa myyntipakkauksessa olevat laitteet.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Mitä maksutapoja voin käyttää?
- Asun Ahvenanmaalla, onko minun maksettava arvonlisävero?
- Milloin luottokorttia veloitetaan?
- Haluan tietää enemmän tuotteesta, jonka haluaisin tilata. Mistä saan lisätietoa?
- Kuinka voin muuttaa laskutustietoja / voinko saada laskun yritykselle?
- Voinko ostaa yrityksen kortilla?
- Ovatko maksuni turvallisia?
- En voi tehdä tilausta loppuun, mitä voin tehdä?
- Tarvitsen alv-kuitin. Onko sellaisen saaminen mahdollista?