En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
Ongelma
En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
Ratkaisu
Varmista, että olet tehnyt tilauksen loppuun onnistuneesti.
Varmista, että tarkistamasi sähköposti vastaa tilausvaiheessa syöttämääsi sähköpostiosoitetta. Mikäli sähköpostiosoite on oikein, tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio.
Mikäli syy ei selvinnyt edellämainittujen toimenpiteiden jälkeen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00 -18:00, pe klo 9:00 - 16:00) tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?