Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
Ongelma
Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
Ratkaisu
Mikäli huomaat, että tilaamasi tuote ei ole haluamasi värinen, sinulla on 30 päivää aikaa toimituksen vastaanottamisen jälkeen palauttaa tuote avaamattomassa myyntipakkauksessaan. Mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on kokeiltu, palautusoikeus on voimassa 14 päivää toimituksen vastaanottamisesta.
Ota tarvittaessa yhteyttä Asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000, kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?