Voiko jo tehdyn tilauksen peruuttaa?
Ongelma
Voiko jo tehdyn tilauksen peruuttaa?
Ratkaisu
Koko tilauksen peruminen on mahdollista tilauspäivänä klo 16:00 asti. Mikäli olet tehnyt tilauksen tämän jälkeen, peruminen onnistuu seuraavaan päivään klo 16:00 mennessä. Peruminen on maksutonta.
Tilaukselta ei ole mahdollista perua vain osaa tilatuista tuotteista vaan näissä tapauksissa joko koko tilaus on peruttava tai haluttu tuote/tuotteet tulee palauttaa toimituksen jälkeen 14 pvän peruututusoikeuden tai 30 päivän avoimen kaupan puitteissa. Näissä tapauksissa palautetun tuotteen hinta hyvitetään kun palautus on vastaanotettu.
Mikäli haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00 - 18:00, pe 9:00 - 16:00).
Mikäli olet kuluttaja-asiakas ja muutat mielesi tilauksen suhteen, tutustu tarkemmin oikeuksiisi palauttaa tuote 14 päivän peruutusoikeuden tai 30 päivän avoimen kaupan puitteissa.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?