Asennukset (alueellisia rajoituksia)Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin30 päivän palautusoikeus & ilmainen palautusOsta suoraan AEG Online-sivustolta
Varaosat ja tarvikkeetKuluttajatuki
  • Varaosat ja tarvikkeet
  • Kuluttajatuki

Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Ongelma

Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Ratkaisu

Mikäli huomaat tilauksen vastaanotettuasi, että se ei vastaa tilaustasi, ole hyvä ja ota yhteyttä Electroluxin Asiakaspalveluun puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (Ma-Pe 9:00 - 16:00)

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?

Aiheeseen liittyvät artikkelit

  • Kuinka teen tilauksen?
  • En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
  • Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
  • Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
  • Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
  • En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
  • Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
  • Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
  • Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
  • Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?
Logo

Suositut kategoriat

UuniKeittotasoAstianpesukoneKuivausrumpuPyykinpesukonePakastinJääkaappiKuivaava pesukoneLiesituuletin

AEG Suomi

PalkinnotAEG SuomessaKampanjatReseptitEcodesignLuo unelmiesi keittiöOsto-oppaat

Kuluttajatuki

Ohje ja tukiTukiartikkelitOnline huoltopyyntöKiinteähintainen korjauspalveluVianetsintäLöydä jälleenmyyjäEtsi käyttöohjeTakuutFAQ - Usein kysytyt kysymyksetArkisto

Yhteystiedot

Tilaa uutiskirjeOta yhteyttäTuotteen rekisteröintiJätä tuotearvosteluFacebookYoutubeLisää AEG:sta

Kun ostat suoraan AEG.fi-sivustolta

Osta suoraan AEG:ltäOstoehdot osoitteessa AEG.fiUsein kysytyt kysymykset ostaessasi suoraan AEG:ltä
  • Lakisääteiset vaatimukset
  • Evästeilmoitus