Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ongelma
Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ratkaisu
Mikäli huomaat tilauksen vastaanotettuasi, että se ei vastaa tilaustasi, ole hyvä ja ota yhteyttä Electroluxin Asiakaspalveluun puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (Ma-Pe 9:00 - 16:00)
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?