Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
Ongelma
Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
Ratkaisu
Tarjoamme verkkokaupassamme kuluttaja-asiakkaillemme 14 päivän palautusoikeuden testatuille/käytetyille tuotteille sekä 30 päivän avoimen kaupan avaamattomassa myyntipakkauksessa oleville käyttämättömille tuotteille. Sinun on myös voitava esittää kuitti tai tilausvahvistus sekä todiste palautettavan tuotteen maksamisesta.
Palautettavat tuotteet tulee palauttaa Electroluxille viimeistään 14 päivän sisällä siitä kun olet ilmoittanut palautuspäätöksestäsi.
Palautus on maksullinen ja vastuu kuljetusriskistä on sinulla kuluttajana siihen asti kunnes olemme saaneet palautettavan tuotteen. Mikäli haluat Electroluxin järjestävän palautuskuljetuksen, kuljetusriski siirtyy meille kun logistiikkakumppanimme ottaa palautettavan tuotteen haltuunsa. Tallenna aina toimituskuitti ja varmista, että palautettava tuote on pakattu asianmukaisesti.
Tuotteesta maksamiesi maksujen palautus, mukaan lukien mahdolliset toimituskulut, tapahtuu 14 päivän kuluessa siitä kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen varastollemme. Palautusmaksu, poislukien vähennettävä palautuksen toimitusmaksu ellei toisin ole sovittu, hyvitetään tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksutavalle. Toimituskustannuksia ei korvata osittaisissa palautuksissa. Mikäli palautettavan tuotteen kunto ei vastaa palautusehtoja, voimme vähentää hyvitettävästä maksusta tuotteen arvonalennuksen mukaisen osuuden.
Huomioithan, että 30 päivän avoin kauppa ei koske tuotteen kanssa tilattuja palveluita (kuten asennusta), jos Electrolux tai Electroluxin määrittelemä palveluntarjoaja on jo kokonaan tai osittain suorittanut ne.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - pe klo 9:00 - 16:00), kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta tai sähköpostilla osoitteeseen saadaksesi tarkemmat ohjeet palautusta varten.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?