Asennukset (alueellisia rajoituksia)Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin30 päivän palautusoikeus & ilmainen palautusOsta suoraan AEG Online-sivustolta
Varaosat ja tarvikkeetKuluttajatuki
  • Varaosat ja tarvikkeet
  • Kuluttajatuki

En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?

Ongelma

En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?

Aiheeseen liittyvät artikkelit

  • Kuinka teen tilauksen?
  • Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
  • Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
  • Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
  • En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
  • Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
  • Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
  • Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
  • Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
  • Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?
Logo

Suositut kategoriat

UuniKeittotasoAstianpesukoneKuivausrumpuPyykinpesukonePakastinJääkaappiKuivaava pesukoneLiesituuletin

AEG Suomi

PalkinnotAEG SuomessaKampanjatReseptitEcodesignLuo unelmiesi keittiöOsto-oppaat

Kuluttajatuki

Ohje ja tukiTukiartikkelitOnline huoltopyyntöKiinteähintainen korjauspalveluVianetsintäLöydä jälleenmyyjäEtsi käyttöohjeTakuutFAQ - Usein kysytyt kysymyksetArkisto

Yhteystiedot

Tilaa uutiskirjeOta yhteyttäTuotteen rekisteröintiJätä tuotearvosteluFacebookYoutubeLisää AEG:sta

Kun ostat suoraan AEG.fi-sivustolta

Osta suoraan AEG:ltäOstoehdot osoitteessa AEG.fiUsein kysytyt kysymykset ostaessasi suoraan AEG:ltä
  • Lakisääteiset vaatimukset
  • Evästeilmoitus