Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?
Ongelma
Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?
Ratkaisu
Palautuspyynnön tekemiseksi riittää, että vahvistat tilauksen tehneen henkilön etu- ja sukunimen (toimitusosoitteeseen syötetyt tiedot) ja sähköpostivahvistuksella ilmoitetun tilausnumeron. Näillä tiedoilla voimme tarkistaa tilauksesi ja palautusoikeutesi.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?